Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
Dog-Lovers' Tees.

Unleash yourself and shop our special collection of tees and accessories for you and your pooch.
From our sponsors
Re: [求助] 30無法立之我是草食男嗎?該如何是好?
Sep 8th 2014, 15:49, by thomasr

作者thomasr (啦賞)

看板Boy-Girl

標題Re: [求助] 30無法立之我是草食男嗎?該如何是好?

時間Mon Sep 8 15:49:53 2014

※ 引述《Freiherr (弗雷爾)》之銘言: : 不都說三十而立嗎?看著身邊的朋友一個個結婚,自己卻連交女友是怎麼一回事也不知道 : 我絕不是玩咖也沒玩咖的本事,只想找到一個我喜歡她她也喜歡我的女生攜手一生阿 : 不知道大家有沒有什麼好方法可以教教我阿 相當無奈 orz 問君覺得下列何者比較痛?比較想嚐嚐何者? A:從來未曾得到過. B:得到之後又從手中流去或被他人橫奪. 攜手一生與談感情是兩回事. 能攜手一生,前提是要能做好準備. 談的感情超融洽,卻被現實麵包壓垮,被金錢橫奪的例子舉例不完. 所以,感情,還是多去嘗試, 也許能找到能彼此接納其價值觀的; 不過要看淡點,在物質能量還準備不足時,來來去去,是常有的事. 祝你把到妹. -- 清理精英中心不要的東西用: http://spamgroup.tonyq.org/#_=_ -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 42.79.152.185 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/Boy-Girl/M.1410162597.A.571.html

stenler: B比較痛 ... 我完全是走你內文的模式,敗給現實 09/08 15:53

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    shamb 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()