close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 ask 板
 
[請問] 如何下載Flash Player
Dec 4th 2013, 19:08, by dear0925

作者dear0925 (Mumu)

看板ask

標題[請問] 如何下載Flash Player

時間Wed Dec 4 19:08:28 2013

親愛的問版大家晚安:) 因為工作的關係要進行一個PPT的簡報 我想要在一開始的時候加入單字的解說 像以前的每日一字那樣 我看了許多文章大多都是教學使用Flash製作寫字動畫 但我完全沒有Flash的概念 所以覺得有點複雜 我在教育部的網站上看到這個http://ppt.cc/1RjR 我想下載它 試過flashget Orbit GetFlash Flash Catcher 可是都不行... 請問我還有什麼辦法可以截取這個Flash Player動畫呢 謝謝大家!! -- 娓娓道來的娓老師!!! XD -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 1.172.161.245

robrob99:都用ppt了 幹嘛還用flash 直接用ppt做動畫就好.. 12/04 19:32

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    shamb 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()