close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
Compare Hotels

Find great prices for amazing hotels wherever your next destination may be. It's simple to search 100+ sites at once!
From our sponsors
[心情] 真心
May 30th 2014, 23:33, by Dixc

作者Dixc (阿德)

看板Boy-Girl

標題[心情] 真心

時間Fri May 30 23:33:26 2014

事前是這樣的 我與他是互相認定很特別很重要的存在 到了大學他交了新男友還同居了 而盲目的為了愛忽略敷衍我 小弟淡出 最後說了 如果他盲目了為了男友放棄一切 那也會失去一切 之後他果然分手了 之後還崩潰傳一堆簡訊給我 道歉什麼的 我狠下心回絕了他 像他當初回絕我一樣 我不解的是 我只是依我對他的了解給他建議而已 之後他竟然認定他我在詛咒他.. 為什麼 他會這樣... -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 39.12.184.169 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/Boy-Girl/M.1401464009.A.CAD.html

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    shamb 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()