Blogtrottr
Mobile01熱門文章
 
Eventbrite makes it happen

Create an event and sell tickets online through Eventbrite. It's simple! Sign up and get started today.
From our sponsors
健身的女孩兒該怎麼穿著呢?
Sep 5th 2014, 00:24

從來就不是紙片人,即使體重在年輕的時侯曾降到49(我身高過170)因為當時沒什麼運動其實好像也沒瘦弱的哪去,減了一輩子的肥才認清減肥根本沒必要,既然我不是台灣男生普通喜歡弱不經風小鳥依人的體態,索性走健美路線,但我對美食跟永續飲食習慣的堅持,我的體脂肪並沒有很嚴謹的堅守在20%,營養均衡跟食品衛生環保我比較在意

於是乎,肌肉慢慢養成之後,我逐漸邁向金剛巴比路線,雖然我還是有想辦法調整有氧運動的比例希望不要真的過於強壯、體脂也可以在稍稍減一點,但我已經發現我好像某些衣服不適合穿了

很多愛運動的男女生似乎比較崇尚自然、稍稍不修邊幅,不知道其他跟我一樣還是很凡夫俗子的會講究時尚、穿搭打扮的健美女孩們,平常都怎麼選衣服呢?

今天穿了緊身洋裝出門前照鏡子,突然懷疑這麼壯的手臂跟大腿會好看嗎@@


還是我只是還是體脂太高了@@

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    shamb 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()