close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
Find True Love

Relationships aren't easy. Let a live psychic advisor guide you to the answers. Call today for a complimentary reading!
From our sponsors
[求助] 感覺有又沒有...
Mar 31st 2014, 00:15, by beforego94

作者beforego94 (阿飽)

看板Boy-Girl

標題[求助] 感覺有又沒有...

時間Mon Mar 31 00:15:14 2014

他比我大,是工作上認識的 大約去年年底認識,但這兩個月才密切有聯絡 朋友說他比較明顯的點在於 1.載我回家(完全不順路,載我回家再自己回家大約要多花一小時) 2.會默默發摟我的臉書,不會按讚也很少留言,但會問我關於動態的事情 3.有偷牽過我的手也有偷抱過我(但是是在玩鬧的情況下) 我自己也知道他應該有意思 但是感覺他沒有想主動表白的感覺 我想問 男生會考慮不告白的原因有可能是那些? 會在意距離嗎?(都是台北) 還是有甚麼可能的因素... 我覺得我有時候疑心病有點重 可能是因為上一段感情被劈腿 有時候他講的話我會在心中一直猶豫他是認真的還是開玩笑的 還是我要再做明顯的球給他嗎? 男生覺得哪種球是明顯的好接的呢? 謝謝各位大大Q_Q -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 114.25.14.119 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/Boy-Girl/M.1396196117.A.645.html

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    shamb 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()