Blogtrottr
Mobile01熱門文章
 
More Tickets. Better Service. Lower Prices.

Buy or sell tickets for concerts, sports, or theater. You'll find a huge and affordable selection at Ticket Liquidator!
From our sponsors
有沒有哪台進口七人座豪華休旅,符合這些……條件?
Jul 14th 2014, 13:26

老闆出了一個難題給我……
要幫他找輛車,先幫他做點功課
有時候真的不知道有錢人在想什麼,條件設的這麼多,是要叫人家怎麼生?
請各位網友幫幫我吧!!!

1.如同標題我就先講了,要進口豪華的七人座休旅
2.300萬以內
3.要省油,越省越好(OX咧!都七人座了是要多省?)
4.空間一定要夠大,載人之外,偶爾可以載公司的一些儀器出去
5.外觀不能太難看,要體面,要夠趴、夠Fashion,有高科技最好
6.安全配備越多越好,他很怕死,更怕撞死人(還不是大家要輪流要當司機?我們也超怕A到他車的啊!= =)

總之,他是一個很小器不想花大錢、愛體面、追求實用的傢伙
只是我看來看去不知道有哪台車符合條件的???

有問幾個朋友,他們講了很多五人座休旅給我,根本不合用啊!
像什麼X5、RX450h……等等的,空間就先被打槍了
七人座?


目前只有Q7和、R350、QX60好像OK?
只是這幾台條件有都符合嗎?其實我不太確定= =”
順便教我怎麼介紹給他選吧!

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    shamb 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()