close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 MakeUp 板
 
How's Your App Doing?

Is your application performing as expected right now? Which of your users is about to overwhelm your servers? Measure what matters for your app with Instrumental!
From our sponsors
[選冷氣房粉底液選擇
Sep 3rd 2014, 17:03, by mn40316

作者mn40316 (su)

看板MakeUp

標題[選冷氣房粉底液選擇

時間Wed Sep 3 17:03:40 2014

想要請各位幫我看看哪一瓶粉底液比較適合我 因為是第一次買專櫃粉底液 而且還是大學生對我來說也不是很便宜 所以還滿是慎重再選擇的哈哈 不是很喜歡靠櫃因為可能是因為大學生吧常被瞧不起 加上很怕遇到態度很不好的櫃姐 爬文爬了快一個禮拜還是選不出來 所以希望大家可以幫幫我 皮膚狀況: 混合肌偏油 T字部位下午非常油 但兩頰偏乾 還有鼻翼兩側有小粉刺 因為工作關係幾乎一天有8個小時都在冷氣房 目前有看到大家滿推的 1.蘭蔻 24H持久奇蹟柔嫩粉底液 2.蘭蔻 瞬白奇蹟持久粉底液 3.嬌蘭 超時完美輕粉底 光1和2我就選到好頭痛 大家有沒有比較推薦在冷氣房裡比較控油的 還有常常在YOUTUBE看某韓國部落客化妝 他是用MAKE UP FOR EVER的HD無暇粉底 看了讓我覺得好心動喔 不過GOOGLE了一下滿多都是乾肌使用比較多 不知道我是不適合用這個? 想要麻煩各位幫我推薦在冷氣房使用可以控油又不會長小粉刺的粉底液 謝謝大家~~ -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 114.39.133.23 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/MakeUp/M.1409735023.A.A47.html

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    shamb 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()