close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 Tech_Job 板
 
Re: 科技業有五點下班的工作嗎?
Apr 3rd 2014, 12:48, by xsion

作者xsion (Xsion)

看板Tech_Job

標題Re: 科技業有五點下班的工作嗎?

時間Thu Apr 3 12:47:59 2014

我十幾年前進科技業時,那是一家曾經輝煌的掃描器大廠,也是我第一份正式的工作。 公司每天八點上班,五點下班;每至周五會提前至四點下班,怕大家返鄉塞車。 那時的小主管人很好,有計畫性的規劃適合的工作給我,讓我可以慢慢的從做中學。 只是不知道為什麼他看起來不是很開心,似乎也沒很受公司重視。反而是隔壁部門 的女主管和我們共同的上司女經理很熱絡。這些是題外話...... 總之後來十幾年中我再也沒找到可以五點就下班的工作了...... -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 218.161.70.177 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/Tech_Job/M.1396500481.A.629.html

f4umoe:東X XD 04/03 12:59

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    shamb 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()