close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
Dog-Lovers' Tees.

Unleash yourself and shop our special collection of tees and accessories for you and your pooch.
From our sponsors
[討論] 該去試著喜歡一個我不喜歡的人嗎?
May 22nd 2014, 18:57, by hauting

作者hauting (hauting)

看板Boy-Girl

標題[討論] 該去試著喜歡一個我不喜歡的人嗎?

時間Thu May 22 18:57:34 2014

最近有一個男生對我很好, 我們認識半年左右,感覺出來他喜歡我, 出去會藉故牽手,一起坐車會時不時找機會碰我, 在之前我生病時會每天打電話關心,想辦法讓我開心。 但問題來了... 其實我覺得他人很好,但始終沒辦法對他心動, 他剛開始的肢體碰觸我會害羞,但試著給他牽手卻覺得還好~〞~ 我們上班都忙,約會次數其實不多, 我單身很久,一直想要一個男朋友, 但我知道其實我沒那麼喜歡他,最近也稍微跟他保持距離, 不過他熱情絲毫不減... 我該繼續跟他發展嗎? 有可能日久生情嗎? 還是該讓一切慢慢淡掉結束比較好呢? 在BG首po,請鞭小力一點>“※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 61.231.80.36 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/Boy-Girl/M.1400756256.A.9FC.html

LechiWaky:我覺得你可以坦白的告訴他妳沒有感覺,但不排斥相處看看 05/22 19:02

FinalAce:不要這樣做,不喜歡就不要喜歡,你只是喜歡他的好。 05/22 19:07

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    shamb 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()